Tchibo ile Kahve Çekirdeklerinin
Lezzet Dolu Serüveni
68 yıldır kahvede tazelik ve kalite denince akla ilk gelen
markalardan olan Tchibo, farklı damak tatlarına hitap eden kahveleriyle
tüketicilerine adeta bir lezzet serüveni yaşatıyor. Zengin çeşitleriyle dikkat
çeken Tchibo, kahvelerinin yüzde 40’ını sürdürülebilir kaynaklardan elde
ediyor.
Çözünebilir kahve kategorisinde Gold Selection, öğütülmüş
kahve kategorisinde Privat Kaffee Guatemala Grande, kapsül kahvelerde Caffè
Crema; Tchibo’nun en fazla tercih edilen kahveleri arasında yer alıyor.
Tchibo’nun kendi tutkunlarını yaratan kahveleri, mağazalardaki Coffee Bar'larda
da en taze haliyle sunuluyor. Ayrıca kahve keyfini evinde de sürdürmek
isteyenler için tüm kahve çeşitleri Tchibo mağazaları ve tchibo.com.tr adresinin
yanı sıra Migros ve Macrocenter’larda da satışa sunuluyor.
Tchibo kahvede sürdürülebilirliği destekliyor
Kahvelerinin yüzde 40'ını sürdürülebilir kaynaklardan elde
eden Tchibo’nun kahve tutkusu sadece ürünleriyle sınırlı kalmıyor. Tchibo,
kahvenin geleceğine de yatırım yaparak sürdürülebilirliğin en büyük
destekçilerinden biri oluyor. Tchibo’nun bu konuda birçok çalışması var.
Bunlardan biri 2012 yılında hayata geçirilen Tchibo Joint Forces programı…
Küçük çiftlik sahiplerini eğiterek geleneksel tarımdan sürdürülebilir tarıma
geçişte onlara yardımcı olan Tchibo, ilk iki yılda yaklaşık 30 bin kahve
çiftçisini bu programa dahil ederek onları Rainforest Alliance, Fairtrade,
UTZ’nin yanı sıra 4C Derneği sertifikalarıyla da belgelendiriyor. Ayrıca
Tchibo, kurucu üyelerinden biri olduğu “The Coffee and Climate” girişimi ile
2010 yılından beri iklim değişikliğine karşı adaptasyon metotlarını göstererek
ve gerekli ekipmanı sağlayarak yerel çiftçileri destekliyor.
Tchibo Hakkında:
Benzersiz bir iş modeline sahip olan Tchibo; 8 ülkede
1000’den fazla mağaza, 22.300 satış noktası ve internet mağazaları ile
müşterilerine hizmet vermektedir. Şirket bu çok kanallı dağıtım sistemini, her
hafta değişen gıda dışı ürünlerle birlikte, kahve ve kapsüllü kahve makinesi
Cafissimo’yu sunmak üzere kullanmaktadır. 2015 yılında dünya genelindeki 12.200
çalışanıyla 3,4 milyar Euro kazanç sağlayan Tchibo; Avusturya, Çek Cumhuriyeti,
Almanya ve Polonya’da kavrulmuş kahve pazarının lideri ve Avrupa’nın önde gelen
e-ticaret şirketlerinden birisidir.
Hiç yorum yok:
Yorum Gönder