Perşembe, Kasım 09, 2017

Anavarza Bal, Gençler ve Anadolu Arıları



Türkiye’nin en büyük bal ve arı ürünleri üreticileri arasında yer alan Anavarza Bal, Toplum Gönüllüleri Vakfı (TOG) ile gerçekleştirdiği “Anadolu Arıları Projesi kapsamında ülke genelindeki 8 farklı üniversiteden toplam 24 öğrenciye arılar hakkında farkındalık yaratmak ve doğru bilinen yanlışları düzeltmek için “Arı Sevgisi” eğitimi verildi. TOG bünyesindeki eğitmenler tarafından verilen eğitimlerde arıların dünyası, ekosistemdeki rolü, balın oluşumu, arı sevgisi ve arılara doğal ve uygun yaşam alanları yaratmaya yönelik bilgiler aktarıldı.



Eğitimler sırasında, öğrenciler, dünyanın ilk 10 bal üretim tesisi arasına giren Anavarza Bal tesislerini de gezerek Genel Müdürü Can Sezen’den detaylı bilgi alma fırsatı da buldular. Anavarza Bal markasından bağımsız ve global sertifikasyonlara sahip ileri teknoloji ile donatılmış Ari Gıda Laboratuvarı da ziyaret edilerek deneyimli uzmanlarca yapılan kontrollü bal analizinin önemi anlatıldı. Eğitimlerde, Arı sevgisi ile kamuoyunda tanınan köşe yazarı Yonca Tokbaş da bulundu.

Türkiye’nin bal üretiminde dünyada 2’inci sırada yer aldığını belirten Can Sezen “Bal, gerek sağlık, gerekse ekonomik açıdan çok önemli bir ürün. Ülkemizde bal üretiminin sağlıklı bir şekilde büyümesi amacıyla gerçekleşen bu projede yer almaktan dolayı çok mutluyuz. Arılar bal üretiminin yanı sıra doğanın dengesi açısından da çok önemli canlılardır. Hedefimiz, bu bilincin daha geniş kitlelere yayılması” şeklinde konuştu. Arıcılığın yoğun olduğu ve hiç olmadığı bölgelerden seçilen öğrencilere verilen ve toplam 4 gün süren eğitimlerin ardından bulundukları bölgelerde Arıcılık ile ilgili proje üretmeleri ve hayata geçirmeleri için destekler verilecek.

Galata Kulesi’nden Tarihi Atlayış Gerçekleşti

Cengiz Koçak, European Outdoor Film Tour Turkey (EOFT Turkey) tarafından düzenlenen etkinlik kapsamında, Galata Kulesi'den serbest atlayış olarak bilinen "base jump" atlayışı yaptı. 385 yıl sonra Galat Kulesi’nden yapılan tarihi atlayış 36 metre yükseklikten gerçekleşti. Başarılı bir şekilde yere inen Koçak, "Hezarfen'e selam olsun. Bu hayatımın en önemli atlayışıydı. Türkiye'nin tanıtımı ve aynı zamanda Türkiye'nin ekstrem sporların merkezi olabileceğini göstermek için daha çok fikirler bulacağız" dedi. Haberin devamı ve atlayışı izlemek için: https://chefsdergisi.blogspot.com.tr/p/guncel-haberler-bultenler.html

Salı, Kasım 07, 2017

Türk gıda ihracatçıları Japon pazarına Foodex Fuarı ile girecek

Asya-Pasifik pazarının en büyük gıda fuarı Foodex’te yeni iş fırsatları Türk ihracatçılarını bekliyor. Gıda tüketiminde kaliteden ödün vermeyen, yıllık 80 milyar doların üzerinde gıda ithalatı yapan Japonya’da düzenlenenFoodex Japan 2018 Uluslararası Gıda ve İçecek Fuarı’nın 43.sü, Türk gıda ihracatçıları için Japonya ve Uzakdoğu pazarına ulaşmak için altın fırsatlar sunuyor. Haberin devamı için:
https://chefsdergisi.blogspot.com.tr/p/sektor.html

Perşembe, Kasım 02, 2017

Sevgi dolu lezzetli sunumlar



ShapedFruit’in özel kabı içerisinde ‘kalp’ şeklini alan salatalıklar, limonlar, elmalar yeni nesil için güzel bir hediye alternatifi olurken, özel davetlerin vazgeçilmezi kanepelere de şıklık katıyor.


Kanepeler ve salata dekorları için sıra dışı bir seçenek https://chefsdergisi.blogspot.com.tr/p/guncel-haberler-bultenler.html

Perşembe, Ekim 26, 2017

Kadınların güzellik sırrı Shea Yağı L’OCCITANE’la Türkiye’de...


Shea yağı binlerce yıldır Burkina Faso’lu kadınların zorlu iklim koşullarında ellerini ve yüzlerini korumak için kullandığı doğal bakım ürünlerinin içeriği oldu. L’OCCITANE Shea yağının gücünü kremlerine taşıdı.


 Shea ürünlerinden oluşan ürün gamı yenilikçi ve öncü yapılarıyla cildi, koruyucu bir örtü gibi kaplıyor, tüm gün cildin pürüzsüz ve nemli kalmasını sağlıyor. Burkina Faso’lu kadınlar, ciltlerini koruyan yağı elde etmek için önce Shea fındıklarını geniş sepetlerde toplayıp, daha sonrada geleneksel yöntemler ile Shea yağını elde ediyorlar. L’OCCITANE, Shea vücut grubu ürünleri geleneksel üretim yöntemlerinin geleceğe taşınmasını da sağlıyor.


En güçlü besleyici yağ

Cuma, Ekim 13, 2017

Atatürk’ün Sevdiği Şarkılar Hilton İstanbul Bosphorus’ta Yankılanacak



Hilton İstanbul Bosphorus Türkiye Cumhuriyeti’nin kurucusu Ulu Önder Mustafa Kemal Atatürk’ün sevdiği şarkıları sizlerle buluşturuyor. Bosphorus Terrace Restoran’da, 29 Ekim’de kutlanacak olan cumhuriyetin 94’üncü yılı şerefine düzenlenen gecede Ata’nın sevdiği şarkılar hep bir ağızdan söylenecek, canlı müzik ve açık büfe keyfi 27 Ekim’de Cuma gecesi Hilton’da yaşanacak.
İstanbul, 13.10.2017 - Hilton İstanbul Bosphorus, 27 Ekim Cuma günü, 94’üncü yılını kutlayacağımız Cumhuriyet Bayramı’ndan 2 gün önce Mustafa Kemal Atatürk’ün en sevdiği şarkıları davetlilerle buluşturuyor. 
Safiye Ayla’dan, Müzeyyen Senar’a dönemin birçok önemli sanatçısından eserlere yer verilecek olan gecede canlı müzik performansı ve açık büfe şöleni yaşanacak. Atatürk’ün sevdiği keyif aldığı, Yanık Ömer, Kırmızı Gülün Âli Var, Sobalarında Guru da Meşe Yanıyor Efem, Çökertmeden Çıktımda Halilim, Ata Barı, Mızıka Çalındı Düğün mü Sandın, Köroğlu Solağı, Dağlar Dağlar Alişimin Kaşları Kare, Sarı Zeybek, Havada Bulut Yok gibi eserlerin dinleneceği gece davetlilere keyifli anlar yaşatacak. 
Canlı müzik ekibi ve açık büfe servisin açılacağı gecede kişi başı menünün fiyatı 100 TL, sınırsız içecekli menünün fiyatı ise 195 TL olacak.


Detaylı bilgi ve rezervasyonlarınız için: 0 212 315 60 00


Çarşamba, Ekim 11, 2017

Çok çalışıp az kazanmaya son!


Endüstri Psikolojisi Eğitimi’nden sonra profesyonel hayatta İnsan Kaynakları alanında görev alan, astroloji, şifa, EFT gibi ruhsal değişim çalışmalarıyla dikkat çeken Kişisel Gelişim Uzmanı Hülya Nida Şahin, pek çok kişinin kafasındaki “Neden çok çalışıp, az kazanıyorum?” sorusuna cevabını ve bunu tersine çevirmenin yollarını anlattı.


“Belki de az çalışıp, çok para kazanmayı hedeflediğimiz için” bunu yaşadığımızı söyleyen Kişisel Gelişim Uzmanı HülyaNida Şahin... https://chefsdergisi.blogspot.com.tr/p/guncel-haberler-bultenler.html

Doğadan tek tıkla kapınızda

Doğadan ile Bitkilerin İyiliği Artık Tek Tıkla Kapınızda

42 yıldır doğanın sonsuz iyiliğini ve zenginliğini tüketicileriyle buluşturan Doğadan, sizi şimdi de online alışveriş platformu dogadandukkan.com ile hızlı ve güvenilir alışveriş deneyimine davet ediyor.

Bitki ve meyve çaylarının lider markası Doğadan, tüketicilerinin yaşam kalitelerini artıran yenilikçi, kaliteli ve lezzetli ürünlerini dogadandukkan.com adresinden Doğadan severlerle buluşturuyor. 

Doğadan uzmanlığında geliştirilen bitki meyve çaylarından form çaylarına, yeşil çay ve beyaz çaylardan siyah çay alternatiflerine yaklaşık 100 farklı ürüne ulaşmak şimdi dogadandukkan.com ile hem pratik hem de güvenli. 

Ayrıca çay keyfine eşlik eden Doğadan kupası, özel tasarımlı çay seti ve ahşap poşet çay kutuları gibi birçok çay aksesuarı da dogadandukkan.com’da çay tutkunlarını bekliyor.
Dönemsel indirimlerin ve fırsatların yer aldığı dogadandukkan.com’dan, günün her anına eşlik edecek Doğadan ürün ve aksesuarlarını sipariş vererek hızlı ve güvenilir online alışverişin keyfini çıkarabilirsiniz.


Cuma, Ekim 06, 2017

“İlham Veren Konuşmalar”
gelenekselleşme ve markalaşma yolunda İlham akılla buluşuyor!

DB Positive Yaratıcı Çözümler ve Proje Yönetimi tarafından gerçekleşecek olan “İlham Veren Konuşmalar” serisinde alanında ünlü isimler ile buluşuyoruz.
 “İlham Veren Konuşmalar” zenginleştirilen kimliği ve içeriği ile 21 Ekim Eskişehir Tasigo Hotels, Eskişehir Bademlik Termal ve 4 Kasım İzmir MMO Tepekule Kongre Sergi Merkezi’nde,  25 Kasım’da ise İstanbul’da gerçekleştirilecek. https://chefsdergisi.blogspot.com.tr/p/guncel-haberler-bultenler.html

Pazar, Ekim 01, 2017

BAL GİBİ BALLAR İSTANBUL KONGRE MERKEZİ’nde


Türkiye’nin ilk kez ev sahipliği yaptığı 45. Apimondia Uluslararası Arıcılık Kongresi, 29 Eylül’de İstanbul Kongre Merkezi’nde başladı. Açılışa Gıda, Tarım ve Hayvancılık Bakanı Dr. Ahmet Eşref Fakıbaba, Türkiye Arı Yetiştiricileri Merkez Birliği Başkanı Ziya Şahin, Apimondia-Dünya Arıcılar Birliği Başkanı Philip McCabe ve sektörden isimler katıldı. Kongre’nin 120 yıllık tarihinde ilk kez İstanbul’da ‘Kıtalar Konuşuyor’ paneli de düzenlenecek. 4 Ekim tarihine kadar sürecek olan kongre, gelmiş geçmiş en geniş katılımlı Apimondia olması ile de tarihe geçti. Geçmiş yıllarda en fazla 9.000 kişinin katılım sağladığı kongreye, Türkiye’de 15.000’e yakın kişi kayıt yaptırdı. 






Pazar, Ağustos 13, 2017

TÜRKİYE NORVEÇ USKUMRUSU'NU SEVDİ

Halk arasında ‘Norveç palamudu’ adıyla da bilinen Norveç uskumrusu, özellikle ‘balık ekmek’ olarak Türkiye’de en çok sevilen sokak lezzetleri arasında yer alıyor. 

Norveç Deniz Ürünleri Konseyi Türkiye Direktörü Maria Kivijärvi Heggen, Türkiye’nin bu yıl en fazla Norveç uskumrusu ithal eden ülkeler arasında ikinci sıraya yükseldiğini belirterek, “Uskumru mevsiminin başlangıcından itibaren, yağ ve Omega 3 seviyesi açısından en iyi seviyeye ulaştığı sonbahar ayları boyunca (haberin devamı) https://chefsdergisi.blogspot.com.tr/p/sektor.html

Pazartesi, Ağustos 07, 2017


Yaz formunuzu Doğadan ile koruyun 


40 yılı aşkın süredir doğanın sonsuz iyiliğini ve zenginliğini tüketicisi ile buluşturan Doğadan, kilo yönetimine destek olacak bitkilerin bir araya getirildiği Doğadan Form çayı alternatifleri ile kaliteli yaşama özen gösterenlerin yanı sıra, düzenli egzersiz ve sağlıklı diyet programı uygulayanlara da destek sağlıyor.  
Doğadan Form çayları kiraz saplı, ananaslı, kayısılı, limonlu, kayısılı erikli, elma kromlu ve karışık seçenekleri ile sizlerle. Doğadan ile yazın da kendinize bir iyilik yaparak form çayları ile formunuzu koruyabilirsiniz. Çaylar hakkında detaylı bilgi için 
http://www.dogadan.com.tr/


Çarşamba, Ağustos 02, 2017

Tchibo ile Kahve Çekirdeklerinin
Lezzet Dolu Serüveni

68 yıldır kahvede tazelik ve kalite denince akla ilk gelen markalardan olan Tchibo, farklı damak tatlarına hitap eden kahveleriyle tüketicilerine adeta bir lezzet serüveni yaşatıyor. Zengin çeşitleriyle dikkat çeken Tchibo, kahvelerinin yüzde 40’ını sürdürülebilir kaynaklardan elde ediyor.
 












1949 yılında öğütülmüş kahveyi posta yoluyla gönderme fikriyle Almanya’da doğan Tchibo, bugün de tıpkı ilk günkü gibi kahvelerinin lezzeti, kalitesi, tazeliği ve çeşitliliğiyle fark yaratıyor. Tchibo, kahve tutkunlarına Brezilya’dan Afrika’ya, Guatemala’dan Kolombiya’ya, dünyanın dört bir yanından gelen en kaliteli Arabica çekirdeklerden üretilmiş kahveleri sunuyor. Kapsül kahveden filtre kahveye, çözünebilir kahveden Türk kahvesine farklı damak tatlarına hitap eden onlarca çeşidi takipçileriyle buluşturan Tchibo, lezzetiyle fark yaratıyor.

Çözünebilir kahve kategorisinde Gold Selection, öğütülmüş kahve kategorisinde Privat Kaffee Guatemala Grande, kapsül kahvelerde Caffè Crema; Tchibo’nun en fazla tercih edilen kahveleri arasında yer alıyor. Tchibo’nun kendi tutkunlarını yaratan kahveleri, mağazalardaki Coffee Bar'larda da en taze haliyle sunuluyor. Ayrıca kahve keyfini evinde de sürdürmek isteyenler için tüm kahve çeşitleri Tchibo mağazaları ve tchibo.com.tr adresinin yanı sıra Migros ve Macrocenter’larda da satışa sunuluyor.

Tchibo kahvede sürdürülebilirliği destekliyor
Kahvelerinin yüzde 40'ını sürdürülebilir kaynaklardan elde eden Tchibo’nun kahve tutkusu sadece ürünleriyle sınırlı kalmıyor. Tchibo, kahvenin geleceğine de yatırım yaparak sürdürülebilirliğin en büyük destekçilerinden biri oluyor. Tchibo’nun bu konuda birçok çalışması var. Bunlardan biri 2012 yılında hayata geçirilen Tchibo Joint Forces programı… Küçük çiftlik sahiplerini eğiterek geleneksel tarımdan sürdürülebilir tarıma geçişte onlara yardımcı olan Tchibo, ilk iki yılda yaklaşık 30 bin kahve çiftçisini bu programa dahil ederek onları Rainforest Alliance, Fairtrade, UTZ’nin yanı sıra 4C Derneği sertifikalarıyla da belgelendiriyor. Ayrıca Tchibo, kurucu üyelerinden biri olduğu “The Coffee and Climate” girişimi ile 2010 yılından beri iklim değişikliğine karşı adaptasyon metotlarını göstererek ve gerekli ekipmanı sağlayarak yerel çiftçileri destekliyor.


Tchibo Hakkında:

Benzersiz bir iş modeline sahip olan Tchibo; 8 ülkede 1000’den fazla mağaza, 22.300 satış noktası ve internet mağazaları ile müşterilerine hizmet vermektedir. Şirket bu çok kanallı dağıtım sistemini, her hafta değişen gıda dışı ürünlerle birlikte, kahve ve kapsüllü kahve makinesi Cafissimo’yu sunmak üzere kullanmaktadır. 2015 yılında dünya genelindeki 12.200 çalışanıyla 3,4 milyar Euro kazanç sağlayan Tchibo; Avusturya, Çek Cumhuriyeti, Almanya ve Polonya’da kavrulmuş kahve pazarının lideri ve Avrupa’nın önde gelen e-ticaret şirketlerinden birisidir.